Är Du den vi letar efter?
Tysktalande kundsupportkonsulent
Jobbeskrivning
Som kundservicekonsult kommer Du att vara den primära kontakten för Lufthansa-passagerare och Du kommer att svara på frågor som mest gäller flygbokningar, avbokningar och onlineincheckning via telefon. Alla kundkonsulter tar samtal lika på deras marknadsspråk och även på engelska från olika länder (t ex Tyskland, Skandinavien, USA). Positionen är fjärrstationerad i Tjeckien. Kunden bidrar till internetanslutningen med 500 CZK brutto per månad och ger ekonomiskt stöd när man reser till kontoret för månadsutbildning, uppdateringar, möten etc. Profilkrav Du talar tyska på flytande nivå och engelska på en mellannivå.
Du har bra kommunikations-, multitasking- och problemlösningskunskaper.
Ett stort plus om du har arbetat inom kundtjänst tidigare.
Vi erbjuder
En avlägsen position baserad i Tjeckien, antingen bor Du i Tjeckien eller vill flytta till Tjeckien
En professionell och mångkulturell arbetsmiljö med människor från olika nationaliteter
Modern introduktionsträning och karriärväg
Få erfarenhet av att arbeta i ett världsledande flygbolag.
Möjlighet att växa inom organisationen
Ett kontrakt fokuserat på ett långvarigt förhållande
Heltidsjobb i roterande skift (mellan klockan 06:00-23:00)
Måltidsersättning
Betald flygbiljett plus företaget betalar för boende de första 2-3 månaderna
Fast lön plus bonus
Kontakt, försäkring och annan information
Kunden stöder Dig för att öppna Ditt eget bankkonto och ha ett skattenummer
Efter sex månaders anställning finns det möjlighet att arbeta deltid
Enligt tjeckisk lag, arbetsgivar- och arbetstagaravgifter till hälso- och socialförsäkringen från första anställningsdagen
Alla anställda har speciella förmåner och rabatter för tjänster och produkter, såsom flygbiljetter, Multisport-kort, gratis psykolog och psykoterapeut
Välkommen med Din ansökan.
Är Du intresserad så skicka Din CV till marianne.zetterstrom@gmail.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar