Vår klient
Framgång handlar om att ta ansvar, leverera resultat och vinna genom teamarbete. Tack vare vårt entreprenörsarv har Du många möjligheter att prova och utveckla Dina idéer och växa med verksamheten. Vi sysselsätter över 900 personer i hela Europa.
Kärnvärderingar
Hela företagets verksamhet och existens bygger på trovärdighet och ansvar. Om vår kund skulle komma till någon av dessa punkter, skulle det vara svårt att driva affärer framgångsrikt. Därför är detta bara ett viktigt internt. Varje individ ska ta stort personligt ansvar, hålla sina löften och kommunicera tydligt med sina kollegor.
Utan utveckling skulle både företag och människor stoppa. Vår kund strävar därför efter att bli bättre idag än det var i går. Detta gäller för alla anställda och för företaget som helhet. Och det gäller oavsett område - alla områden har förbättringspotential. Som ett smidigt företag är vår kund i ett ständigt test, lära och växa process.
Vår kunds uppskalningskultur ger en ton av mod och förmåga att agera. Anställda uppmuntras att inte bara säga vad de tycker, utan också att göra det jobb som han behövde, ”för att få det att hända”. Vår kund tror inte på hierarkiska strukturer utan istället att varje enskild anställd spelar en viktig roll i företaget.
Vår kund vinner om vi arbetar tillsammans. Som ett globalt företag med människor från många olika länder är internt arbete byggt upp på förtroende och respekt, oavsett geografi, kultur eller den avdelning man arbetar i. Företaget vinner när alla arbetar som ett team.
Varför göra något mer komplicerat än det behöver vara?
Det finns många exempel på hur besvärliga processer och byråkrati gör företag mindre framgångsrika. Vår kund är och kommer att fortsätta att vara en mycket dynamisk organisation.
Vem vi söker
Vi letar efter människor som tar initiativ och ansvar. Du letar efter en coachning, företagande, positiv arbetsplatskultur snarare än en formell hierarki. Du är inspirerad av idén att arbeta för och växa med ett ledande företag inom GameTechsektorn.
Rollen
Rådgivare för kundupplevelse, tyska turkiska marknaden
Kvalifikationer
Språk:
Att stödja den tyska och turkiska talande marknaden innebär att Du måste vara flytande både i att skriva och tala tyska och turkiska.
Vårt företagsspråk är engelska. Vi har anställda från över 50 nationaliteter som arbetar med oss, så engelska talas i många accenter så det behöver inte vara självmedvetet.
Erfarenhet:
Du har arbetat i någon typ av kundläsande roll, kanske inom kundsupport, men det kan också vara på en restaurang, kafé eller butik.
Arten av vår verksamhet är hög takt, så vi hoppas att du tycker om att arbeta effektivt och kan driva igenom under utmanande tider.
Flexibilitet:
Kundupplevelsesrådgivare på vår kund arbetar med ett skiftschema som är fastställt i god tid, men viss flexibilitet är nödvändig,
Ytterligare information
Timmar
Roterande skift, inklusive nätter (taxibilar tillhandahålls när det inte finns någon lokal transport).
Lön och fördelar:
Konkurrenskraftig garanterad lön
Gymbidrag för att stödja Din aktiva livsstil
Hälsoförsäkring
Välsmakande frukost måndagar och lunch på fredagar för alla att njuta av
Taxi under natten skiftar så att Du kommer hem och säkert
Rytande rabatter över hela Malta ö för Dig att utforska
Om Du inte är baserad på Malta kommer vi också att förse Dig med ett flyttpaket. Och mycket mera.
Nästa potentiella startdatum är i juli
Ansök idag.
Är Du intresserad skicka Din CV på engelska till marianne.zetterstrom@gmail.com.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar