Ledig jobb hemifrån inom hälsa och välbefinnande

Du kan jobba var Du än bor i inte bara i Sverige utan i hela världen

Helt otroligt egentligen, att man med bara mobilen/ipaden/laptopen, kan tjäna på så många olika sätt som oss.

Att varje fredag få lön för att vi bara rekommenderar och hjälper andra, att gör samma sak som oss, och hur man kan må bättre.

Nu söker jag efter fem nya drivnasom gillar att vara aktiva/sociala på Facebook/Instagram/Twitter/LinkeDin varje dag och vill lära sig något nytt. 

Vill ha ett stort och härligt teamomkring sig som supportar varann.

Tjäna pengar på åtta olika sätt, få fripays varje fredag.

Gillar Du hälsa och välbefinnande så är det ett stort plus, chans till bilbonus och mycket mera. 

Hör av Dig till mig här eller gå in på min sida, https://www.MyValentus.com/lebimamarre och registrera Dig och prova någon produkt. Du kan även maila mig på marianne.zetterstrom@gmail.com, så hör jag av mig med mera information. Se gärna våran affärspresentation innan Du bestämmer Dig på, https://vimeo.com/533644076

Jag ser fram emot att få jobba med Dig. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Smulpaj med äpple

Förmaksflimmer

Sepsis, blodförgiftning