Min son Björn Zetterström

Vart är Du min son längtan är så stor, jag är ju Din mor
Det är här Du ska vara kan Du inte svara
Smärtan brinner i mig jag älskar ju Dig

Du försvann ju så fort bara på nån timme gick Du bort
Aldrig så här förtvivlat jag mått
Smärtan brinner i mig jag saknar ju Dig

Det är så mycket jag ville säja det var så mycket vi skulle göra
Alla försöker trösta med det är Din röst jag vill höra
Smärtan brinner i mig jag älskar ju Dig

Barnen ska inte gå det är dem som åren ska få
Inte vi mor och far ska här på jorden vara kvar
Vi Älskar ju Dig

Björne the man
kallade Dina vänner Dig ibland

Jag saknar Ditt skratt Ditt leende Ditt ödmjuka hjärta
om Du visste vilken smärta

Jag vet att Du inte ville oss så här illa, Du var naiv
trodde att Du hade evigt liv
Du är med mig varje timme minut och sekund
Jag får inte en lugn stund

Du somnade in och vaknade aldrig mer
Framför mig är det alltid Dig jag ser

Smärtan brinner i mig
Jag älskar ju Dig

några ord från en trasig mor

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Smulpaj med äpple

Förmaksflimmer

Sepsis, blodförgiftning