Är Du den vi letar efter?
Arbetsbeskrivning
Som kundservicekonsult kommer Du att vara den primära kontakten för Lufthansapassagerare och Du kommer att svara på frågor som mest gäller flygbokningar, avbokningar och online-incheckning via telefon. Alla kundkonsulter tar samtal lika på deras marknadsspråk och även på engelska från olika länder (t ex Tyskland, Skandinavien, USA).
Positionen är fjärrstationerad i Tjeckien. Kunden bidrar till internetanslutningen med 500 CZK brutto per månad och ger ekonomiskt stöd när de reser till kontoret för månatlig utbildning, uppdateringar, möten etc.
Profilkrav
Du talar tyska på flytande nivå och engelska på mellannivå
Du har bra kommunikations-, multitasking- och problemlösningskunskaper
Ett stort plus om du har arbetat inom kundtjänst tidigare
Vi erbjuder
En avlägsen position baserad i Tjeckien, antingen du bor i Tjeckien eller vill flytta till Tjeckien
En professionell och mångkulturell arbetsmiljö med människor från olika nationaliteter
Modern introduktionsträning och karriärväg
Få erfarenhet av att arbeta i ett världsledande flygbolag
Möjlighet att växa inom organisationen
Ett kontrakt fokuserat på ett långvarigt förhållande
Heltidsjobb i roterande skift (mellan 06:00-23:00)
Måltidsersättning
Betald flygbiljett plus företaget betalar för boende de första 2-3 månaderna
Fast lön plus bonus
Kontakt, försäkring och annan information
Kunden stöder Dig för att öppna Ditt eget bankkonto och ha ett skattenummer.
Efter 6 månaders anställning finns det möjlighet att arbeta deltid.
Enligt tjeckisk lag, arbetsgivar- och arbetstagaravgifter till hälso- och socialförsäkringen från den första anställningsdagen.
Alla anställda har speciella förmåner och rabatter för tjänster och produkter, såsom flygbiljetter, Multisport-kort, gratis psykolog och psykoterapeut.
Intervjuer äger rum fortlöpande, så ansök Dig idag.
Välkommen med Din ansökan.
Är Du intresserad så skicka Din CV på engelska till marianne.zetterstrom@gmail.com.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar