Är Du den vi letar efter?
Vi letar efter en:
Vi letar efter flytande svensktalande för att bli en del av våra kunder Team i Portugal.
Vi söker för närvarande entusiastiska och motiverade kandidater att gå med i vårt kundteam. Som kundtjänstledare, var varumärkes röst och skapa personliga, engagerande upplevelser för våra kunders kunder.
Varför vår kund?
Vårt klientvärde
Kundtjänstupplevelse (minst 1 år i ett callcenter eller helpdesk)
IT-färdigheter från den tidigare rollen skulle vara fördelaktiga
Erfarenhet av att hantera krävande kunder/klagebehandling
En bra kommunikatör med utmärkt muntlig och skriftlig användning av sitt modersmål och engelska
Färdighet i svenska (C2)
Bra tidhanteringsfärdigheter och organiserade med uppmärksamhet på detaljer
För icke-EU-sökande är det obligatoriskt att ha ett giltigt arbetstillstånd
Tips
Ta ansvar för att se till att förväntningarna överskrids
Njut av att erbjuda exceptionell kundservice
Lagspelare
Kunna hantera egen tid och arbeta för att sätta överenskomna mål oberoende
Är Din nyckel till framgång
Vi erbjuder Dig
Start schema från klockan 13:00 till 22:00 (söndag till torsdag)
Konkurrenskraftig lön (14 månatliga betalningar per år)
Språkbonus (14 månatliga betalningar per år)
Månadlig prestationsbonus
Månatlig måltid
Flyttpaket (resor plus 3 boendemånader)
Hjälper till att hitta boende i Lissabon
Stor kontorsplats med enkel tillgång med kollektivtrafik
Erkänningsprogram för remissvänner
Kök på plats, färsk frukt två gånger i veckan, och automater med anställdsrabatt
Privat sjukvård plus tandvårdsförsäkring (efter 6 månader)
Engelsktalande läkare på plats
Grundutbildning som fullständigt betalats av vår kund och ingår i kontraktet
Vanliga karriärmöjligheter baserade på din interna jobbprestanda, inklusive ledningspositionen
För icke-EU-sökande är det obligatoriskt att ha ett giltigt arbetstillstånd
Är Du en av dem som har dessa färdigheter?
Vad vi förväntar oss (föredraget):
Kundtjänstupplevelse (minst 1 år i ett callcenter eller helpdesk)
IT-färdigheter från den tidigare rollen skulle vara fördelaktiga
Erfarenhet av att hantera krävande kunder/klagebehandling
En bra kommunikatör med utmärkt muntlig och skriftlig användning av sina inhemska och engelska språk
Färdighet i svenska (C2)
Enastående människor färdigheter med en passion för att hjälpa andra
Bakgrund inom teknisk support
För icke-EU-sökande krävs ett giltigt arbetstillstånd
Bra tidhanteringsfärdigheter och organiserade med uppmärksamhet på detaljer
Du matchar med den första delen.
Om vår klient
Utmana Dig själv
Vår kund är glad att vara företaget där Du kan utveckla Din talang i en högenergisk mångkulturell miljö.
Våra kunder Kundsupport kommer att öka Din kunskap i världsledande varumärkesstrategi, kundbeteende och marknadskunskap för livet.
Är Du intresserad, skicka mig Din CV på engelska till marianne.zetterstrom@gmail.com så hör vi av oss inom snar framtid.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar