tisdag 17 september 2019

Svensk rådgivare, Lissabon, Portugal

Är Du den vi letar efter?

Vi letar efter en:

Vi letar efter flytande svensktalande för att bli en del av våra kunder Team i Portugal.

Vi söker för närvarande entusiastiska och motiverade kandidater att gå med i vårt kundteam. Som kundtjänstledare, var varumärkes röst och skapa personliga, engagerande upplevelser för våra kunders kunder.

Varför vår kund?

Vårt klientvärde

Kundtjänstupplevelse (minst 1 år i ett callcenter eller helpdesk)

IT-färdigheter från den tidigare rollen skulle vara fördelaktiga

Erfarenhet av att hantera krävande kunder/klagebehandling

En bra kommunikatör med utmärkt muntlig och skriftlig användning av sitt modersmål och engelska

Färdighet i svenska (C2)

Bra tidhanteringsfärdigheter och organiserade med uppmärksamhet på detaljer

För icke-EU-sökande är det obligatoriskt att ha ett giltigt arbetstillstånd

Tips

Ta ansvar för att se till att förväntningarna överskrids

Njut av att erbjuda exceptionell kundservice

Lagspelare

Kunna hantera egen tid och arbeta för att sätta överenskomna mål oberoende

Är Din nyckel till framgång

Vi erbjuder Dig

Start schema från klockan 13:00 till 22:00 (söndag till torsdag)

Konkurrenskraftig lön (14 månatliga betalningar per år)

Språkbonus (14 månatliga betalningar per år)

Månadlig prestationsbonus

Månatlig måltid

Flyttpaket (resor plus 3 boendemånader)

Hjälper till att hitta boende i Lissabon

Stor kontorsplats med enkel tillgång med kollektivtrafik

Erkänningsprogram för remissvänner

Kök på plats, färsk frukt två gånger i veckan, och automater med anställdsrabatt

Privat sjukvård plus tandvårdsförsäkring (efter 6 månader)

Engelsktalande läkare på plats

Grundutbildning som fullständigt betalats av vår kund och ingår i kontraktet

Vanliga karriärmöjligheter baserade på din interna jobbprestanda, inklusive ledningspositionen

För icke-EU-sökande är det obligatoriskt att ha ett giltigt arbetstillstånd

Är Du en av dem som har dessa färdigheter?

Vad vi förväntar oss (föredraget):

Kundtjänstupplevelse (minst 1 år i ett callcenter eller helpdesk)

IT-färdigheter från den tidigare rollen skulle vara fördelaktiga

Erfarenhet av att hantera krävande kunder/klagebehandling

En bra kommunikatör med utmärkt muntlig och skriftlig användning av sina inhemska och engelska språk

Färdighet i svenska (C2)

Enastående människor färdigheter med en passion för att hjälpa andra

Bakgrund inom teknisk support

För icke-EU-sökande krävs ett giltigt arbetstillstånd

Bra tidhanteringsfärdigheter och organiserade med uppmärksamhet på detaljer

Du matchar med den första delen. 

Om vår klient

Utmana Dig själv

Vår kund är glad att vara företaget där Du kan utveckla Din talang i en högenergisk mångkulturell miljö.

Våra kunder Kundsupport kommer att öka Din kunskap i världsledande varumärkesstrategi, kundbeteende och marknadskunskap för livet.

Är Du intresserad, skicka mig Din CV på engelska till marianne.zetterstrom@gmail.com så hör vi av oss inom snar framtid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar