måndag 16 september 2019

Engelsk rådgivare för ett nytt projekt inom rese- och transportbranschen, Lissabon, Portugal

Är Du den vi letar efter?

Vi letar efter en:

Vi letar efter flytande engelsktalande för att bli en del av våra kunder Team i Portugal.

Din roll

Möt och överträffa kundernas behov och upptäck den bästa lösningen

Identifiera och tillhandahålla effektiva lösningar för alla problem

Tillhandahåller enastående kundservice hela tiden

Ger support på deras modersmål men också för våra engelsktalande kunder på alla kanaler

Behandling av bokningar inom företagets bokningssystem

Kommunikera med operatörer över hela världen för att bearbeta kundbokningar

Identifiera möjligheter när du hanterar alla klientfrågor

Varför vår kund?

Vårt klientvärde

Kundtjänstupplevelse (minst 1 år i ett callcenter eller helpdesk)

IT-färdigheter från den tidigare rollen skulle vara fördelaktiga

Erfarenhet av att hantera krävande kunder/klagebehandling

En bra kommunikatör med utmärkt muntlig och skriftlig användning av sitt modersmål och engelska

Bra tidhanteringsfärdigheter och organiserade med uppmärksamhet på detaljer

 För icke-EU-sökande är det obligatoriskt att ha ett giltigt arbetstillstånd

Tips

Ta ansvar för att se till att förväntningarna överskrids

Njut av att erbjuda exceptionell kundservice

Lagspelare

Kunna hantera egen tid och arbeta för att sätta överenskomna mål oberoende

Är Din nyckel till framgång

Vi erbjuder Dig

Start schema från klockan 13:00 till 22:00 (söndag till torsdag)

Konkurrenskraftig lön (14 månatliga betalningar per år)

Språkbonus (14 månatliga betalningar per år)

Månadlig prestationsbonus

Månatlig måltid

Flyttpaket (resor plus 3 boendemånader)

Hjälper till att hitta boende i Lissabon

Stor kontorsplats med enkel tillgång med kollektivtrafik

Erkänningsprogram för remissvänner

Kök på plats, färsk frukt två gånger i veckan, och automater med anställdsrabatt

Privat sjukvård plus tandvårdsförsäkring (efter 6 månader)

Engelsktalande läkare på plats

Grundutbildning som fullständigt betalats av vår kund och ingår i kontraktet

Vanliga karriärmöjligheter baserade på din interna jobbprestanda, inklusive ledningspositionen

För icke-EU-sökande är det obligatoriskt att ha ett giltigt arbetstillstånd

Är Du en av dem som har dessa färdigheter?

Vad vi förväntar oss (föredraget):

Kundtjänstupplevelse (minst ett år i ett callcenter eller helpdesk)

IT-färdigheter från den tidigare rollen skulle vara fördelaktiga

Erfarenhet av att hantera krävande kunder/klagebehandling

En bra kommunikatör med utmärkt muntlig och skriftlig användning av sitt modersmål och engelska

Bra tidhanteringsfärdigheter och organiserade med uppmärksamhet på detaljer

Du matchar med den första delen. Vi hoppas att Du ansöker idag

Om vår klient

Utmana Dig själv

Vår kund är glad att vara företaget där Du kan utveckla Din talang i en högenergisk mångkulturell miljö.

Våra kunders kundtjänst kommer att öka Din kunskap i världsledande varumärkesstrategi, kundbeteende och marknadskunskap för livet.

Är Du intresserad, skicka Din CV på engelska idag till marianne.zetterstrom@gmail.com, så återkom vi snarast till Dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar