Trevlig trettondag jul, Happy Thirteenth Christmas, Hyvää kolmastoista joulua, Kalá dékata tría Christoúgenna

Vill bara önska alla mina läsare en trevlig trettondag jul och nu är det bara att arbeta på till påsk. Vore trevligt om Ni skriver nedan och kommenterar.

Just want to wish all my readers a happy Epiphany and now it's just a matter of working on it for Easter. It would be nice if you write below and comment.

Haluan vain toivottaa kaikille lukijoilleni hyvää loppiaista, ja nyt on vain tehtävä töitä pääsiäisenä. Olisi kiva jos kirjoitat alle ja kommentoit.

Thélo aplós na efchithó se ólous tous anagnóstes mou kalá Theofáneia kai tóra ménei aplós na to doulépso gia to Páscha. Kaló tha ítan na grápseis parakáto kai na scholiáseis.





Kommentarer

  1. Skulle åkt ut och handlat, men ska nog vara inne och kurera min "Corona" idag och sedan ska jag försöka ta mig ut på en promenad i morgon och då får jag passa på och handla.

    Would have gone out shopping, but will probably be in and cure my "Corona" today and then I'll try to go out for a walk tomorrow and then I'll have a chance to shop.

    Olisin lähtenyt ostoksille, mutta luultavasti tulen hoitamaan "Coronani" tänään ja sitten yritän lähteä huomenna ulos kävelylle ja sitten minulla on mahdollisuus tehdä ostoksia.

    Tha eícha vgei gia psónia, allá pithanótata tha ímoun mésa kai tha giatrépso tin koronoïó mou símera kai metá tha prospathíso na vgo mia vólta ávrio kai metá tha écho tin efkairía na psoníso.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Smulpaj med äpple

Förmaksflimmer

Sepsis, blodförgiftning