Är Du den vi letar efter?
Norsktalande kundoperationer och försäljningsrepresentanter Cork, Irland
Vi letar efter:
Flytande norska talare för att bli en del av vårt kundteam i Cork, Irland. Du letar efter nästa steg i Din karriär. Omge Dig själv med över 10% av universitetsstudenterna i staden, bra kultur, extra mat med många pubar och restauranger, fantastisk natur och Irlands största techhub.
Start: november/december
Om vår kund
Som en organisation är vi engagerade i att utveckla lösningar som bäst tjänar våra kunder och deras kunder och som leder till den typ av transformativa partnerskap som organisationer i allt högre grad förväntar sig av outsourcingföretag. Som en del av den totala gruppen, Storbritanniens ledande outsourceföretag och en arbetsgivare på 70 000 människor över hela världen, har vi dessutom tillgång till kunskap, omfattning och teknik som krävs för att stödja utvecklingen av kreativa och flexibla lösningar som överensstämmer med kundens krav. Vi är en etablerad ledare inom outsourcingmarknaden för affärsprocesser med flera kunder inom både den offentliga och privata sektorn. Vi har ett starkt rykte för pålitlig leverans av skräddarsydda, högkvalitativa och flexibla lösningar.
Rollen
Som kundoperationer och försäljningsrepresentant kommer du att göra det
Hantera effektivt inkommande kundkontakt och garantera utmärkta servicestandarder i bearbeta
Lös produkt- eller tjänsteproblem genom att klargöra kundens klagomål och fastställa orsak till problemet och att följa till upplösningsstadiet
Ge korrekt, giltig och fullständig information med rätt metoder/verktyg
Hjälp med att bearbeta betalningar och direktdebitering
Identifiera och utvärdera kundens behov för att uppnå tillfredsställelse och driva prestanda
Bygg upp hållbara förtroendeförhållanden med kunder, teammedlemmar och kunder genom öppen och interaktiv kommunikation
Ta äganderätt till kundfrågor och fokusera alltid på First Contact Resolution
Bekvämt att arbeta genom konflikt med kunderna
Presentera, marknadsföra och sälja produkter/tjänster med solida argument till befintliga och potentiella kunder
Arbeta för att uppnå personliga och teammål som levereras av Din linjechef
Kommunicera och eskalera till Team Manager vid behov, alla frågor relaterade till kontofrågor i tid
Varför vår kund?
Tillsammans med Ditt ersättningspaket ger vi Dig också 22 dagars semester, företagsmatchat pensionssystem (efter 6 månader) och tillgång till en mängd olika frivilliga förmånsalternativ. Dessa inkluderar ett aktiesparprogram, livförsäkring, semesterinköp och många fler utformade för att passa din egen personliga livsstil, såsom detaljhandel, hälsa och välbefinnande och fritidsrabatter.
Kontrakt, Permanent, Heltid
Flyttpaket
Onboarding inklusive intern träning
Karriärutvecklingsprogram
Anställdas erkännandeprogram Gratis parkering
Social Club & Wellbeing Group
Kul och flexibel arbetsplats
Utmärkta karriärprogression möjligheter
Denna roll kommer att vara lämplig om Du
Är flytande engelska (både talade och skriftliga) till minst en C1 Advanced-nivå baserad på gemensam europeisk ramreferens för språk, obligatoriskt krav
Är flytande i norska (både talade och skriftliga) till minst en C1 Advanced-nivå baserad på den gemensamma europeiska ramreferensen för språk, obligatoriskt krav
Är kundfokuserad och utmärker sig vid möten och överträffar kundernas behov
Har förmågan att multiverka, prioritera och hantera tiden effektivt
Visa stark kontakthantering och aktiva lyssnarfärdigheter
Är självsäkra och har en bestämd inställning
Ha en hög nivå av drivkraft och självmotivation
Kan kommunicera effektivt genom att skräddarsy Din inställning till kundens behov
Har bevisad kundupplevelseupplevelse, men detta är inte ett obligatoriskt krav
Möjligheten att arbeta i en kontinuerligt utvecklande mångfaldig internationell och flerspråkig miljö
Engagemang i en folkcentrisk miljö som erbjuder belönings- och erkännandeinitiativ
Speciellt anpassade utbildnings- och utvecklingsprogram
Attraktiva företagsincitament och sociala förmåner
Om Du är intresserad, skicka Din CV på engelska till marianne.zetterstrom@gmail.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar