tisdag 7 april 2020

Kvinna till sjukhus, körde in i parkerade bilar

Vid klockan 22:27 på måndagskvällen larmades polisen om att en personbil kört in i flera parkerade bilar på Merkuriusgatan i Ödåkra.

Föraren, en kvinna i 20-årsåldern, förs till sjukhus med ambulans.

Vi är på väg till sjukhuset för att prata med föraren, säger Patric Fors vid polisens ledningscentral.

Kvinnan ska ha kört in i flera parkerade bilar, oklart hur många.

Det finns misstanke om att det kan vara ett sjukdomsfall som föranlett detta men det är inte säkert, säger Patric Fors.

Polisen har i nuläget ingen misstanke om brott.

Övriga omständigheter är oklara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Höj pensionerna med 2 000 kronor i månaden

Vänsterpartiet vill höja pensionerna med 2 000 kronor i månaden under nästa mandatperiod. Det säger partiledaren Nooshi Dadgostar i Sveriges...