Vid klockan 22:27 på måndagskvällen larmades polisen om att en personbil kört in i flera parkerade bilar på Merkuriusgatan i Ödåkra.
Föraren, en kvinna i 20-årsåldern, förs till sjukhus med ambulans.
Vi är på väg till sjukhuset för att prata med föraren, säger Patric Fors vid polisens ledningscentral.
Kvinnan ska ha kört in i flera parkerade bilar, oklart hur många.
Det finns misstanke om att det kan vara ett sjukdomsfall som föranlett detta men det är inte säkert, säger Patric Fors.
Polisen har i nuläget ingen misstanke om brott.
Övriga omständigheter är oklara.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar