lördag 18 juni 2022

Mår illa

 Hoppas allt är över snart. Mår inte alls bra och har väldigt ont i magen och gråter bara, men det är nog inte så konstigt efter allt jobbigt som jag gått igenom sedan 2010 med sorg, misshandel mm. Har aldrig haft någon att prata med och samhället kan inte göra något. Får bara höra "Du har inte lätt men vi kan inte hjälpa Dig". Inte konstigt att man inte orkar åka till sjukhus längre och bli förnedrad och blir kallad allt möjligt av läkare och får ingen hjälp. Det är tur att man är gammal och inte har så långt kvar. Tror inte det kommer bli någon bättre de sista åren utan tvärtom tyvärr. Nu kommer jag troligen inte ha någon bil mer heller, fick en chock i onsdags när jag fick höra att det kostar cirka 6 300,00 att smörja upp stöttdämpare och byta bromsar bak. Vet inte hur jag ska få ihop dem pengarna till slutet av augusti 2022. Kommer nog aldrig ha råd att bo i en lägenhet igen. Har inte råd med något. Om någon har någon idé eller förslag på vad jag ska göra eller någon som vill prata med mig. Skriv nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar