Känner mig som en skitstövel

Nu känner jag mig som en stor skitstövel, har mer eller mindre inga vänner, ingen familj eller någon. Ska försöka bygga upp mitt liv igen med att hitta någon som jag kan lita på, men det verkar inte fungera. De flesta vill vara gömma sig bakom sin skärm och inte ens prata på telefonen. Måste få en förtroende för någon, om det nu finns i dagens samhälle, som vi inte ens vet om det finns så länge till.

Om någon vill bli min vän så maila mig gärna på marianne.zetterstrom@gmail.com. Jag skulle bli väldigt glad för det och känna att jag betyder något. Du kan också skriva en kommentar nedan.

Jag söker någon man kan "väcka mitt i natten" och prata med om allt, någon att promenera med, gå ut och äta med mm. Någon man verkligen kan lita på och som finns för mig och självklart tvärtom också. Behöver också någon jag kan bry mig om.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Smulpaj med äpple

Förmaksflimmer

Sepsis, blodförgiftning